Sådan sikrer vi høj kvalitet

Hos Elite Miljø går vi ikke på kompromis med kvaliteten, og vi investerer omfattende ressourcer i uddannelse, egenkontrol og opfølgning – til gavn for både vores kunder og os.

For at sikre en ensartet kvalitet og at rengøringsarbejdet bliver udført i henhold til det aftalte serviceniveau, gør vi ligeledes brug af et kvalitetssikringssystem.

Det er vigtigt, at kvalitetssikringen er dokumentérbar, og derfor udfærdiges skriftlige kvalitetsrapporter, som gøres tilgængelige for den enkelte kunde.

Vi benytter en række værktøjer til at holde øje med, om vi lever op vores kunders forventninger. Heriblandt kan nævnes:

  • Kvalitetsmålinger
  • Målinger på opstarter
  • Årlige kundetilfredsheds­analyser

På den måde samler vi viden om, hvordan vores kunder opfatter den leverede service, og vi kan sætte aktiviteter i gang, hvis det skulle være nødvendigt for at imødekomme vores kunder kvalitetsforventing.

Kontakt Elite Miljø

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Benyt formularen herunder, hvis du ønsker at modtage nyheder fra Elite Miljø:

Find en kontakperson

Du kan søge på navn, stilling og lignende i søgefeltet i øverste højre hjørne.

Eller du kan se nærmere på siderne om vores organisation og hvem du kan kontakte.

Vil du være med i Eliten?

Nedenfor finder du de til enhver tid gældende ledige stillinger i Elite Miljø. Vi er allerede mange i Eliten, men vi har plads til flere. Er du interesseret i at være med, så søg en af vores mange opslåede stillinger eller udfyld vores ansøgningsskema og send uopfordret.

Uddannelse i Elite Miljø

Vores værdier: Ansvar, kundefokuseret og ordentlig, betyder, at Elite Miljø er en virksomhed, der vil og skal have fagligheden i orden.  Medarbejderne skal kunne levere det, der er solgt til vores kunder, nemlig kvalitet af en høj faglig kvalitet.

Samtidig er vi sådan stillet, at vores medarbejdere faktisk selv har et ønske om at opkvalificere sig. Og endeligt er det et krav, når vi deltager i udbud og større licitationer, at vi kan dokumentere vores medarbejderes kompetencer.

Disse kendsgerninger var medvirkende til, at  Elite Miljø har etableret sin egen medarbejderuddannelse. 

Uddannelsens modul1 indeholder holdninger til rengøring, kvalitet, forventninger, kultur og værdier - og herefter følger de mere rengøringsfaglige moduler, hvor både hygiejne, arbejdsmiljø og sikkerhed samt korrekt anvendelse af vores unikke rengøringssystem Viima  er væsentlige elementer.

 Fakta om Elite Miljø:

  • 4.800 uddannelsesdage (2014)

  • Høj medarbejdertilfredshed – 4,4 ud af 5,0

  • Lavt sygefravær og høj anciennitet

  • Sundhedsordning og personaleforening

  • Arbejdsmiljøcertificering

  • Årlig MUS-samtale

Målbar kvalitet

Enhver aftale bør have konkrete mål for kvalitetsniveauet.

Vi har implementeret kvalitetsniveauer (SLA) og målepunkter (KPI) i alle services, så vores kunder kan være sikre på at få leveret den ønskede kvalitet.

En fast procedure for fejl og mangler er naturligvis også en del af vores set-up.

Egenkontrol

Egenkontrol er et vigtigt element i sikring af kvaliteten hos vores kunder. Hver enkelt servicemedarbejder instrueres i at udføre kontrol af deres eget arbejde, og der følges op på at det foregår.

Mange småfejl fanges og korrigeres allerede på dette stadie, og servicemedarbejderne ser hurtigt værdien af denne funktion.

Målinger på opstarter

En god kontrakt er en kontrakt, der starter godt!

Vi vil være de bedste på markedet - og det kan man kun blive ved at sætte mål - og måle om de opnås. 

Derfor måler vi fast på alle vores opstarter - således at vi kan få en tilfredshedsmåling fra vores nye kunder - og dermed sikre andre nye kunder en god start. Skulle der være sket en fejl, får vi det at vide i målingerne og laver ikke den samme fejl to gange.

Jeres tilfredshed er vores succes

Udover målingerne på opstarterne, laver vi også kundetilfredshedundersøgelser hos vores kunder.

Dette gøres igen for at sikre, at vi kan få løst de ting, som kunne gøres på en bedre eller anderledes måde.

På sidste kundetilfredshedsmåling havde vi en score på 4,2 ud af 5, som det mest tilfredse. Det er vi meget stolte af.